კოლეგებთანსამუშაოშეხვედრებისორგანიზება:
დასწრებისფურცელი
შეხვედრისთარიღი:
22.03.2019 შეხვედრისდრო:
14:30
შეხვედრისთემა:გენდერული თანასწორობის ხელშეწყობა და სტერეოტიპების დამსხვრევა.
შეხვედრის მიზანი:
·
კოლეგების სამუშაო ჯგუფის შეხვედრაზე მონაწილე
მასწავლებლები თანმიმდევრობით გაეცნობიან/ შეისწავლიან გენდერული თანასწორობის
პრინციპებსა და სტერეოტიპებს.
·
მასწავლებლები გაითვალისწინებენ თავისი
მოსწავლეების ასაკსა დაშეხედულებებს და დაგეგმავენ სხვადასხვა
სტრატეგიებსა და მეთოდებს, რომელებსაც გამოიყენებენ სასწავლო პროცესში.
შეხვედრისორგანიზატორისსახელიდაგვარი:ინგა
ლაზარაშვილი
მონაწილემასწავლებლებისრაოდენობა:3
#
|
მასწავლებლისსახელიდაგვარი
|
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაცია
|
1.
|
ინგა ლაზარაშვილი
|
591 411850
Lazarashvili78@gmail.com
|
2.
|
ეთერ გოგოლაძე
|
598-47-19-72
etogogoladze15@gmail.com
|
3.
|
ინგა ბოჭორიშვილი
|
591411837
Ingabochorishvili500@gmail.com
|
შეხვედრისდრო:14:30
შეხვედრისთარიღი: 2.04..2019
შეხვედრის
თემა: გენდერული თანასწორობის
ხელშეწყობა და სტერეოტიპების დამსხვრევა.
შეხვედრისმიზანი:
·
კოლეგებთან
სამუშაო ჯგუფის შეხვედრაზე მონაწილე მასწავლებლები მოსწავლეთა ასაკისა და ინტერესების გათვალისწინებითდაგეგმავენ
სხვადასხვა აქტივობა.
·
მონაწილე მასწავლებლები მოსწავლეების ინტერესებისა
და ასაკობრივი ჯგუფების გათვალისწინებით შეარჩევენ სტრატეგიებს, აქტივობებსა და
მიდგომებს, რომელზე დაყრდნობითაც იმუშავებენ სამიზნე ჯგუფებთან.
შეხვედრისორგანიზატორისსახელიდაგვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილემასწავლებლებისრაოდენობა: 3
მასწავლებლისსახელიდაგვარი
|
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაცია
|
|
1.
|
ინგა ლაზარაშვილი
|
591411850
Lazarashvili78@gmail.com
|
2.
|
ეთერ გოგოლაძე
|
598-47-19-72
etogogoladze15@gmail.com
|
3.
|
ინგა ბოჭორიშვილი
|
591411837
Ingabochorishvili500@gmail.com
|
შეხვედრისთარიღი: 19.04..2019 შეხვედრისდრო:
14:30
შეხვედრის
თემა: გენდერული თანასწორობის ხელშეწყობა და სტერეოტიპების დამსხვრევა.
შეხვედრისმიზანი:შეხვედრებზე მიღებული ცოდნის პროფესიულ საქმიანობაში გამოყენებისა და ურთიერთდასწრების მიზნით გაკვეთილების დაგეგმვა,ჩატარებასპორტში( მე-8 კლ.)ქართული
ენისა და ლიტერატურაში (11კლ.),
ისტორიაში ( მე-9)
და შეაფასება.
შეხვედრისორგანიზატორისსახელიდაგვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილემასწავლებლებისრაოდენობა:3
#
|
მასწავლებლისსახელიდაგვარი
|
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაცია
|
1.
|
ინგა ლაზარაშვილი
|
591411850
Lazarashvili78@gmail.com
|
2.
|
ეთერ გოგოლაძე
|
598-47-19-72
Etogogoladze15@gmail.com
|
3.
|
ინგა ბოჭორიშვილი
|
591411837
Ingabochorishvili500@gmail.com
|
კოლეგებთანსამუშაოშეხვედრებისორგანიზება:
სამუშაოშეხვედრებისგეგმა
კოლეგებთანშეხვედრებისორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელიდაგვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის თარიღი: 4.02.2019
შეხვედრის თემა: ჯანსაღი ცხოვრების წესის გაუმჯობესება,მავნე
ჩვევებზე უარის თქმა და უსაფრთხოება
შეხვედრის დრო: 14:30
შეხვედრის მიზანი:
1.
კოლეგების სამუშაო
ჯგუფის შეხვედრებზე მონაწილე მასწავლებლები ჯანსაღი
ცხოვრების წესის დანერგვასთან დაკავშირებით გაეცნობიან და შეისწავლიან
ელექტრონული რესურსის შექმნას ვიდეო
სესიის დახმარებით.
.
2.
მონაწილე
მასწავლებლები შექმნიან ერთ ელექტრონულ
რესურსს.ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ რესურსისათვის
საჭირო ინფორმაციას. დაგეგმავენ სხვადასხვა მეთოდებს ,გაიაზრებენ ამ სტრატეგიის
მნიშვნელობას სასწავლო პროცესში.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ინგა ლაზარაშვილი
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
ინგა ლაზარაშვილი
|
591 411850
Lazarashvili78@gmail.com
|
2.
|
ნანი ტატუნაშვილი
|
591411858
Nanitatunashvili@gmail.com
|
3.
|
მაკა გრიგალაშვილი
|
591411845
grigalashvilimaka@gmail.com
|
დანართი 2.
შეხვედრის თარიღი:
20.02.2019
შეხვედრის
თემა:.
ჯანსაღი ცხოვრების წესის უნარის გამომუშავება და უსაფრთხოება ფიზიკურ
აღზრდასა და სპორტში..
შეხვედრის დრო:
14:30
2.
შეხვედრის მიზანი:
1
მონაწილე მასწავლებლები ერთობლივად შეიმუშავებენ
სხვადასხვა მეთოდებს გაკვეთილის ჩასატარებლად.გაითვალისწინებენ თავისი კლასის
მოსწავლეთა ასაკსა და შეხედულებებს რომელსაც გამოიყენებენ საგაკვეთილო პროცესში. .
დაგეგმავენ გაკვეთილსეროვნულ სასწავლო გეგმის გათვალისწინებით.
2
ჩაატარებენ
გაკვეთილებს(მეორე-მესამე კლასში) შედგენილი გეგმის მიხედვით იმ მეთოდებით, რომელიც
შემუშავებულია მოცემულ შეხვედრებზე.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:
3
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
ინგა ლაზარაშვილი
|
591411850
Lazarashvili78@gmail.com
|
2.
|
ნანი ტატუნაშვილი
|
591411858
Nanitatunashvili@gmail.com
|
3.
|
მაკა გრიგალაშვილი
|
591411845
grigalashvilimaka@gmail.com
|
შეხვედრის დრო:
14:30
შეხვედრის თარიღი:
21.03..2019
შეხვედრის
თემა : ჯანსაღი
ცხოვრების წესის უნარის გამომუშავება და უსაფრთხოება.
შეხვედრის მიზანი:.
შეხვედრებზე მიღებული ცოდნის პროფესიულ საქმიანობაში
გამოყენებისა და ურთიერთდასწრების მიზნით გაკვეთილების დაგეგმვა, ჩატარება სპორტში(
მე-6 კლასში )კოლეგების უკუკავშირი/შეფასება.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი:
ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:
3
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
ინგა ლაზარაშვილი
|
591411850
Lazarashvili78@gmail.com
|
2.
|
ნანი ტატუნაშვილი
|
591411858
Nanitatunashvili@gmail.com
|
3.
|
მაკა გრიგალაშვილი
|
591411845
grigalashvilimaka@gmail.com
|
დანართი 3.
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
#
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
1
2.
3.
|
4. 02..2019
14.02.2019
2102.2019.
|
1.
კოლეგების სამუშაო
ჯგუფის შეხვედრებზე მონაწილე მასწავლებლები ჯანსაღი
ცხოვრების წესის დანერგვასთან დაკავშირებით გაეცნობიან და შეისწავლიან
ელექტრონული რესურსის შექმნას ვიდეოს
სესიის დახმარებით.
2.
მონაწილე
მასწავლებლები შექმნიან ერთ
ელექტრონულ რესურსს.ინტერნეტის
საშუალებით მოიძიებენ რესურსისათვის საჭირო ინფორმაციას. დაგეგმავენ სხვადასხვა
მეთოდებს ,გაიაზრებენ ამ სტრატეგიის მნიშვნელობას სასწავლო პროცესში.
1 მონაწილე
მასწავლებლები ერთობლივად შეიმუშავებენ სხვადასხვა მეთოდებს გაკვეთილისჩასატარებლად.გაითვალისწინებენ
თავისი კლასის მოსწავლეთა ასაკსა და შეხედულებებს, რომელსაც გამოიყენებენ საგაკვეთილო
პროცესში. დაგეგმავენ გაკვეთილებს ეროვნულ სასწავლო გეგმის გათვალისწინებით.
2
ჩაატარებენ გაკვეთილებს(მეორე -მესამე კლასში) შედგენილი გეგმის მიხედვით იმ
მეთოდებით ,რომელიც შემუშავებულია მოცემულ შეხვედრებზე.
.
3.
შეხვედრებზე მიღებული ცოდნის პროფესიულ საქმიანობაში
გამოყენებისა და ურთიერთდასწრების მიზნით ჩატარებული გაკვეთილების განხილვა იმ კრიტერიუმების გათვალისწინებით რომელიც შემუშავებულია
ურთიერთ შეფასების რუბრიკაში.
ჩაატარებს გაკვეთილს (მე-6 კლ.) კოლეგების უკუკავშირი/შეფასება.
|
ესთეტიკის კათედრის ფიზიკური
აღზრდის მასწავლებლების შეხვედრა საჭირო გახდა
მოსწავლეთა გაცდენებიდან გამომდინარე. როგორც გაირკვა მოსწავლეების გაცდენები დაკავშირებული იყო ხშირ ავადმყოფობასთან.
კოლეგებმა გადავწყვიტეთ ერთად შეგვემუშავებინა რაიმე სტრატეგიები . რათა მოსწავლეებში
დაგვენერგა ჯანსაღი ცხოვრების წესის უნარის
განვითარება და უსაფრთხო გარემო : სწორად გაწერილი დღის რეჯიმი, ჯანსაღი საკვები
და მავნე ჩვევებზე უარის თქმა,ტექნოლოგიის მიზნობრივი გამოყენება, რადგან მოსწავლეები
იკვებებიან სწრაფი კვების საკვებით „ხრუსტინებით“, „ჩიპსებით“ და სხვადასხვა არაჯანსაღი
საკვებით. ამ პრობლემის გადასაჭრელად კოლეგები შევთანხმდით რომ მოგვესმინა ვიდეო სესია,
შეგვექმნა ელექტრონული რესურსი, და სხვადასხვა მეთოდის გამოყენებით გაგვეცნო მოსწავლეებისთვის.
2.კოლეგებმა
ჩვენს მიერ შექმნილი ელექტრონული რესურსისათვის
ინტერნეტში მოვიძიეთ ჯანსაღი და არაჯანსაღი ცხოვრების წესის ამსახველი ფოტო-მასალა
, ინფორმაცია ჯანსაღი საკვების ვიტამინებზე
და მათ დადებით თვისებებზე, თუ რა სარგებელი მოაქვს ვიტამინებით მდიდარ საკვებს ორგანიზმისთვის.სხვადასხვა
მეთოდების გამოყენებით დავგეგმეთ გაკვეთილები,
რომელიც ხელს შეუწყობს და ცნობიერებას
აუმაღლებს მოსწავლეებ „ჯანსაღი ცხოვრების წესის
უნარის განვითარებასა და უსაფრთხო გარემოს.“ უზრუნველყოფაზე.
.
1.
მონაწილე
მასწავლებლები შევიმუშავებთ გაკვეთილის გეგმისთვის სხვადასხვა მეთოდებს , გავითვალისწინებთ დაწყებითი კლასების ასაკობრივ შეხედულებებსა და
მოსწავლეთა შესაძლებლობებს ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე დაყრდნობით.
2,
მასწავლებლები ჩაატარებენ ინტერნეტიდან მიღებულ
მასალას ,გააცნობენ, განუმარტავენ თუ რა დადებით და უარყობით გავლენას ახდენს ადამიანის ორგანიზმზე
არაჯანსაღი ცხოვრება (დღის არასწორედ დაგეგმვა,არაჯანსაღი
საკვები და მავნე ჩვევა -კომპიუტერი,ტელეფონი, ალკოჰოლი სიგარეტი,ნარკოტიკი.). ამისათვის
თითოეულ მასწავლებელმა თავის კლასში დავგეგმეთ ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე დაყრდნობით გაკვეთილი .აღნიშნული მეთოდისა
და რესურსის გამოყენებით
მეორე
კლასში: „ თამაშით სწავლების მეთოდი“
მესამე
კლასში:კოგნიტური სქემის მეთოდი-ვ.გ.მ.ვ.
მეექვსე
კლასში-კოგნიტური სქემის მეთოდი ვ.გ.მ.ვ.
3.განვიხილეთ ჩატარებული გაკვეთილი
.გადავხედეთ პირველი შეხვედრის დროს დასმულ მიზანს და შევჯერდით იმ აზრზე რომ ჩვენს მიერ შერჩეულმა რესურსმა და მისი ეფექტური
სტრატეგიებით გამოყენებამ, საგაკვეთილო პროცესში
შედეგზე გაგვიყვანა
კოლეგებისდასწრებამნიშვნელოვანი იყო
სწორი დაბალანსებული
კვება მოზარდებს დაეხმარება ჯანმრთელობის შენარჩუნებაში, წონის დაბალანსებაში,იმუნიტეტის
გაძლიერებაში და მომავალში შეამცირებს სხვადასხვა დაავადების განვითარების
რისკს.ბავშვები რომლებიც მისდევენ ჯანსაღ ცხოვრებას უფრო ძლიერი და შრომისუნარიანი
არიან ცხოვრებაში.
უკუკავშირის მიცემის დროს გავითვალისწინეთ ურთიერთ
დასწრების მნიშვნელობა პროფესიული განვითარების თვალსაზრისით.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий