კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრები


კოლეგებთანსამუშაოშეხვედრებისორგანიზება:
დასწრებისფუცელი
შეხვედრისთარიღი:     22.03.2019                                                     შეხვედრისდრო: 14:30
შეხვედრისთემა:გენდერული  თანასწორობის  ხელშეწყობა და სტერეოტიპების დამსხვრევა.
შეხვედრის მიზანი:
·         კოლეგების სამუშაო ჯგუფის შეხვედრაზე მონაწილე მასწავლებლები თანმიმდევრობით გაეცნობიან/ შეისწავლიან გენდერული თანასწორობის პრინციპებსა და სტერეოტიპებს.
·         მასწავლებლები გაითვალისწინებენ თავისი მოსწავლეების ასაკსა დაშეხედულებებს და დაგეგმავენ სხვადასხვა სტრატეგიებსა და მეთოდებს, რომელებსაც  გამოიყენებენ  სასწავლო პროცესში.

შეხვედრისორგანიზატორისსახელიდაგვარი:ინგა ლაზარაშვილი
მონაწილემასწავლებლებისრაოდენობა:3
#
მასწავლებლისსახელიდაგვარი  
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაცია
1.
ინგა ლაზარაშვილი
            591 411850
Lazarashvili78@gmail.com
2.
ეთერ გოგოლაძე
             598-47-19-72
etogogoladze15@gmail.com
3.
ინგა ბოჭორიშვილი
591411837
Ingabochorishvili500@gmail.com




შეხვედრისდრო:14:30

შეხვედრისთარიღი:    2.04..2019 
      შეხვედრის თემა:     გენდერული  თანასწორობის ხელშეწყობა და სტერეოტიპების დამსხვრევა.                                        
შეხვედრისმიზანი:
·         კოლეგებთან სამუშაო ჯგუფის შეხვედრაზე მონაწილე მასწავლებლები  მოსწავლეთა ასაკისა და ინტერესების გათვალისწინებითდაგეგმავენ სხვადასხვა აქტივობა.

·         მონაწილე მასწავლებლები მოსწავლეების ინტერესებისა და ასაკობრივი ჯგუფების გათვალისწინებით შეარჩევენ სტრატეგიებს, აქტივობებსა და მიდგომებს, რომელზე დაყრდნობითაც იმუშავებენ სამიზნე ჯგუფებთან.


შეხვედრისორგანიზატორისსახელიდაგვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილემასწავლებლებისრაოდენობა: 3



მასწავლებლისსახელიდაგვარი  
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაცია
1.
ინგა ლაზარაშვილი
                591411850
Lazarashvili78@gmail.com
2.
ეთერ გოგოლაძე
             598-47-19-72
etogogoladze15@gmail.com
3.
ინგა ბოჭორიშვილი
           591411837
Ingabochorishvili500@gmail.com




შეხვედრისთარიღი:     19.04..2019                                                      შეხვედრისდრო: 14:30

შეხვედრის თემა:     გენდერული  თანასწორობის  ხელშეწყობა და სტერეოტიპების დამსხვრევა.                                        
                                                      
შეხვედრისმიზანი:შეხვედრებზე მიღებული ცოდნის   პროფესიულ საქმიანობაში გამოყენებისა და ურთიერთდასწრების  მიზნით გაკვეთილების დაგეგმვა,ჩატარებასპორტში(  მე-8  კლ.)ქართული ენისა და ლიტერატურაში (11კლ.),
ისტორიაში ( მე-9) და შეაფასება.

შეხვედრისორგანიზატორისსახელიდაგვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილემასწავლებლებისრაოდენობა:3


#
მასწავლებლისსახელიდაგვარი  
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაცია
1.
ინგა ლაზარაშვილი
  591411850
Lazarashvili78@gmail.com
2.
ეთერ გოგოლაძე
            598-47-19-72
Etogogoladze15@gmail.com
3.
ინგა ბოჭორიშვილი
          591411837
Ingabochorishvili500@gmail.com







კოლეგებთანსამუშაოშეხვედრებისორგანიზება:
სამუშაოშეხვედრებისგეგმა


კოლეგებთანშეხვედრებისორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელიდაგვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
#
შეხვედრისთარიღი
შეხვედრისმიზანი
შეხვედრისძირითადისაკითხები

1

















































































2.







































3.
22.03..2019








































































































29.03.2019










































5.04.2019
·         კოლეგების სამუშაო ჯგუფის შეხვედრაზე მონაწილე მასწავლებლები თანმიმდევრობით გაეცნობიან/ შეისწავლიან გენდერული თანასწორობის პრინციპებსა და სტერეოტიპებს.


































·         მასწავლებლები გაითვალისწინებენ თავისი მოსწავლეების ასაკსა და შეხედულებებს და დაგეგმავენ სხვადასხვა სტრატეგიებს რომელსაც  გამოიყენებენ  სასწავლო პროცესში.


































·         კოლეგებთან  სამუშაო ჯგუფის შეხვედრაზე მონაწილე მასწავლებლები  მოსწავლეების ასაკისა და ინტერესების გათვალისწინებით გეგმავენ  სხვადასხვა აქტივობებს.









































·         მონაწილე მასწავლებლები შემუშავებულ სტრატეგიებს გაიაზრებენ   საგაკვეთილო პროცესში  მოსწავლის  ინტერესების თანაბრი  უფლებების გათვალისწინებით ყველა დონეზე.




3.შეხვედრებზე მიღებული ცოდნის   პროფესიულ საქმიანობაში გამოყენებისა და ურთიერთდასწრების  მიზნით დაგეგმილი გაკვეთილების    ჩატარება,  შეაფასება.
·         ჩაატარებეს გაკვეთილს იმ კრიტერიუმების გათვალისწინებით, რომელიც შემუშავებულია მოცემულ შეხვედრებზე ურთიერთ შეფასების რუბრიკაში.

ვინაიდან დღევანდელ ცხვრებაში აქტუალური თემაა გენდერული თანასწორობის პრობლემა,აქედან გამომდინარე ჩავთვალე  საჭიროდ კოლეგებთან ერთად გამეანალიზებინა ეს საკითხი და სხვადასხვა ასაკობრივ ჯგუფში  გვემსჯელა აღნიშნულ თემასთან მიმართებით. სამიზნე კლასებად აირჩა საბაზო და საშუალო საფეხურის:  მე-8, მე-9, მე-11 კლასის მოსწავლეები.
პირველი შეხვედრის მიზანი იყო, სხვადასხვა  საგანის მიმართულებით მოსწავლეებში წარმოდგენა შეგვექმნა გენდერის მნიშვნელობასადა სტერეოტიპების დამსხვრევაზე. არსებული პრობლემის გადასაჭრელად  კოლეგები შევთანხმდით რომ გვემუშავა სხვადასხვა  მეთოდის გამოყენებით, მოსწავლეებისთვის  აგვეხსნა  სიტყვა გენდერისა და სტერეოტიპების  მნიშვნელობა.






2.კოლეგებმა ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე დაყრდნობით შევიმუშავეთ სხვადასხვა მეთოდი,  საგნებიდან გაგმომდინარე.(ქართ,ენა და ლიტ.,ისტორია , სპორტი)
1.  სპორტის გაკვეთილის მსვლელობისას გამოვიყენებ ვენის დიაგრამას.რომელიც მეტად სახალისო და  სააზროვნო  აქტივობაა, მოსწავლეებს უვითარებს  მსჯელობის,შედარების, დამოუკიდებლად აზრის ჩამოყალიბებისა და გადაწყვეტილების მიღების
 უნარს.
ვენის დიაგრამის საშუალებით მოსწავლეები იმსჯელებენ, თუ რა საქმიანობა შეეფერებათ მათ თავიანთი შესაძლებლობებისა და შეხედულებების  მიხედვით. ისინი თვითონ მიიღებენ გადაწყვეტილებას და მოახდენენ შესაძლებლობების კატეკორიზაციას.ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი თავის საგანში გამოიყენებს: დისკუსიის მეთოდს, რომელიც განუვითარებს მოსწავლეებს ანალიზის შეფასების, მსჯელობის შედარებისა და შეპირისპირების  უნარს.

3.ისტორიის საგანში გამოიყენებს :დებატების მეთოდს,რომელიც ავითარებს  მოსმენის, მსჯელობის, სხვისი აზრის პატივისცემის,საკუთარი აზრის დამტკიცების უნარს.
აღნიშნულ შეხვედრაზე კოლეგების სამუშაო ჯგუფმა შევიმუშავეთ და დავგეგმეთ აქტივობები,გავითვალისწინეთ მოსწავლეთა ასაკობრივი ჯგუფები.
 ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა საგაკვეთილო პროცესს  მოარგო დისკუსია და ჯგუფური მუშაობა.
სპორტის მასწავლებელმაკივენის დიაგრამა-მსგავსება ,განსხვავება და საერთოს აღმოჩენის მეთოდი .
ისტორიის მასწავლებელმა - გამართა დებატები-რამაც ხელი შეუწყო - ერთმანეთის მოსმენის,გაგების და... უნარების განვითარებას







აქტუალური თემის შერჩევამ მოსწავლეებში გამოიწვია მოტივაციის ამაღლება და გაიზარდა  საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა.





3გაკვეთილების, ჩატარება.ჩატარებული გაკვეთილის განხილვა და კოლეგების უკუკავშირი/ შეფასება.

ჩავატარეთ დაგეგმილი გაკვეთილები სამიზნე კლასებში, დაკვირვების  შემდეგ, განვიხილეთ ჩატარებული გაკვეთილები.
ქართული ენისა და ლიტერატურის საგანში ჩატარდა:23.04.209წ.
სპორტისსაგანში ჩავატარე26.04.2019წ.
ისტორიის საგანში ჩატარდა:
ჩატარებული გაკვეთულების განხილვამ გვიჩვენა, რომ სიტყვა  გენდერი ნიშნავს კონკრეტულ დროს, კონკრეტულ საზოგადოებაში მამაკაცისა და ქალის სოციალური  დანიშნულება , მათი როლების , ვალდებულებების შესახებ არსებულ წარმოდგენას.
სტერეოტიპი -არის განზოგადება,რომლის დროსაც ჯგუფის რომელიღაც ერთი ნაწილისთვის დამახასიათებელი თვისებები მთელ ჯგუფზე ვრცელდება.
დაგეგმილი გაკვეთილების ჩატარების შემდეგ, მასწავლებლებს მივეცით უკუკავშირი,ვისაუბრეთ თითოეული კლასში ჩატარებული გაკვეთილის ძლიერ და სუსტ მხარეებზე და ერმანეთს მივეცით განმავითარებელი უკუკავშირი.








კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფუცელი
შეხვედრის თარიღი:     4.02.2019    
  შეხვედრის თემა:     ჯანსაღი ცხოვრების წესის გაუმჯობესება,მავნე ჩვევებზე უარის თქმა და უსაფრთხოება                                                                                                                                                                                                                                       შეხვედრის დრო: 14:30
შეხვედრის მიზანი:
1.      კოლეგების სამუშაო ჯგუფის შეხვედრებზე მონაწილე მასწავლებლები ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვასთან დაკავშირებით გაეცნობიან და შეისწავლიან ელექტრონული  რესურსის შექმნას ვიდეო სესიის დახმარებით.
.
2.      მონაწილე მასწავლებლები შექმნიან ერთ ელექტრონულ  რესურსს.ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ რესურსისათვის საჭირო ინფორმაციას. დაგეგმავენ სხვადასხვა მეთოდებს ,გაიაზრებენ ამ სტრატეგიის მნიშვნელობას სასწავლო პროცესში.

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ინგა ლაზარაშვილი
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3
#
მასწავლებლის სახელი და გვარი  
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
1.
ინგა ლაზარაშვილი
            591 411850
Lazarashvili78@gmail.com
2.
ნანი ტატუნაშვილი
591411858
Nanitatunashvili@gmail.com
3.
მაკა გრიგალაშვილი
591411845
grigalashvilimaka@gmail.com







დანართი 2.


შეხვედრის თარიღი:     20.02.2019   
შეხვედრის თემა:.  ჯანსაღი ცხოვრების წესის უნარის გამომუშავება და უსაფრთხოება ფიზიკურ აღზრდასა და სპორტში..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                შეხვედრის დრო: 14:30
2.      შეხვედრის მიზანი:  
1        მონაწილე მასწავლებლები ერთობლივად შეიმუშავებენ სხვადასხვა მეთოდებს გაკვეთილის ჩასატარებლად.გაითვალისწინებენ თავისი კლასის მოსწავლეთა ასაკსა და შეხედულებებს რომელსაც გამოიყენებენ საგაკვეთილო პროცესში. . დაგეგმავენ გაკვეთილსეროვნულ სასწავლო გეგმის გათვალისწინებით.

2         ჩაატარებენ გაკვეთილებს(მეორე-მესამე კლასში) შედგენილი გეგმის მიხედვით იმ მეთოდებით, რომელიც შემუშავებულია მოცემულ შეხვედრებზე.   

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3


#
მასწავლებლის სახელი და გვარი  
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
1.
ინგა ლაზარაშვილი
                591411850
Lazarashvili78@gmail.com
2.
ნანი ტატუნაშვილი
            591411858
Nanitatunashvili@gmail.com
3.
მაკა გრიგალაშვილი
           591411845
grigalashvilimaka@gmail.com


                        

           
შეხვედრის დრო: 14:30
შეხვედრის თარიღი:     21.03..2019     
           შეხვედრის თემა  :   ჯანსაღი ცხოვრების წესის უნარის გამომუშავება და უსაფრთხოება.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
შეხვედრის მიზანი:.  შეხვედრებზე მიღებული ცოდნის პროფესიულ საქმიანობაში გამოყენებისა და ურთიერთდასწრების მიზნით გაკვეთილების დაგეგმვა, ჩატარება სპორტში( მე-6 კლასში )კოლეგების უკუკავშირი/შეფასება.


შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ინგა ლაზარაშვილი.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3


#
მასწავლებლის სახელი და გვარი  
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
1.
ინგა ლაზარაშვილი
  591411850
Lazarashvili78@gmail.com
2.
ნანი ტატუნაშვილი
591411858
Nanitatunashvili@gmail.com
3.
მაკა გრიგალაშვილი
          591411845
grigalashvilimaka@gmail.com

















დანართი 3.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ინგა ლაზარაშვილი.

#
შეხვედრის თარიღი
შეხვედრის მიზანი
შეხვედრის ძირითადი საკითხები

1



















































































2.



























3.

4. 02..2019


















































































14.02.2019


























































2102.2019.




1.      კოლეგების სამუშაო ჯგუფის შეხვედრებზე მონაწილე მასწავლებლები ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვასთან დაკავშირებით გაეცნობიან და შეისწავლიან ელექტრონული  რესურსის შექმნას ვიდეოს სესიის დახმარებით.






















2.      მონაწილე მასწავლებლები შექმნიან ერთ ელექტრონულ  რესურსს.ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ რესურსისათვის საჭირო ინფორმაციას. დაგეგმავენ სხვადასხვა მეთოდებს ,გაიაზრებენ ამ სტრატეგიის მნიშვნელობას სასწავლო პროცესში.















1 მონაწილე მასწავლებლები ერთობლივად შეიმუშავებენ სხვადასხვა მეთოდებს გაკვეთილისჩასატარებლად.გაითვალისწინებენ თავისი კლასის მოსწავლეთა ასაკსა და შეხედულებებს, რომელსაც გამოიყენებენ საგაკვეთილო პროცესში. დაგეგმავენ გაკვეთილებს ეროვნულ სასწავლო გეგმის გათვალისწინებით.


2 ჩაატარებენ გაკვეთილებს(მეორე -მესამე კლასში) შედგენილი გეგმის მიხედვით იმ მეთოდებით ,რომელიც შემუშავებულია მოცემულ შეხვედრებზე.  








.











3.
შეხვედრებზე მიღებული ცოდნის პროფესიულ საქმიანობაში გამოყენებისა და ურთიერთდასწრების მიზნით  ჩატარებული გაკვეთილების განხილვა  იმ კრიტერიუმების გათვალისწინებით რომელიც შემუშავებულია ურთიერთ შეფასების რუბრიკაში.
ჩაატარებს გაკვეთილს (მე-6 კლ.) კოლეგების უკუკავშირი/შეფასება.











ესთეტიკის კათედრის ფიზიკური აღზრდის მასწავლებლების შეხვედრა საჭირო გახდა მოსწავლეთა გაცდენებიდან გამომდინარე. როგორც გაირკვა მოსწავლეების  გაცდენები დაკავშირებული იყო ხშირ ავადმყოფობასთან. კოლეგებმა გადავწყვიტეთ ერთად შეგვემუშავებინა რაიმე სტრატეგიები . რათა მოსწავლეებში დაგვენერგა ჯანსაღი ცხოვრების  წესის უნარის განვითარება და უსაფრთხო გარემო : სწორად გაწერილი დღის რეჯიმი, ჯანსაღი საკვები და მავნე ჩვევებზე უარის თქმა,ტექნოლოგიის მიზნობრივი გამოყენება, რადგან მოსწავლეები იკვებებიან სწრაფი კვების საკვებით „ხრუსტინებით“, „ჩიპსებით“ და სხვადასხვა არაჯანსაღი საკვებით.  ამ პრობლემის გადასაჭრელად  კოლეგები შევთანხმდით რომ მოგვესმინა ვიდეო სესია, შეგვექმნა ელექტრონული რესურსი, და სხვადასხვა  მეთოდის გამოყენებით  გაგვეცნო მოსწავლეებისთვის.   

2.კოლეგებმა ჩვენს მიერ შექმნილი ელექტრონული რესურსისათვის  ინტერნეტში მოვიძიეთ ჯანსაღი და არაჯანსაღი ცხოვრების წესის ამსახველი ფოტო-მასალა , ინფორმაცია ჯანსაღი საკვების  ვიტამინებზე და მათ დადებით თვისებებზე, თუ რა სარგებელი მოაქვს ვიტამინებით მდიდარ საკვებს ორგანიზმისთვის.სხვადასხვა მეთოდების გამოყენებით დავგეგმეთ გაკვეთილები,    რომელიც ხელს შეუწყობს და ცნობიერებას აუმაღლებს  მოსწავლეებ  „ჯანსაღი ცხოვრების წესის
 უნარის განვითარებასა და უსაფრთხო გარემოს.“ უზრუნველყოფაზე.





.

1.
მონაწილე მასწავლებლები შევიმუშავებთ გაკვეთილის გეგმისთვის  სხვადასხვა მეთოდებს , გავითვალისწინებთ  დაწყებითი კლასების ასაკობრივ შეხედულებებსა და მოსწავლეთა შესაძლებლობებს ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე დაყრდნობით.

2, მასწავლებლები ჩაატარებენ ინტერნეტიდან მიღებულ  მასალას ,გააცნობენ, განუმარტავენ თუ რა დადებით და  უარყობით გავლენას ახდენს ადამიანის ორგანიზმზე არაჯანსაღი  ცხოვრება (დღის არასწორედ დაგეგმვა,არაჯანსაღი საკვები და მავნე ჩვევა -კომპიუტერი,ტელეფონი, ალკოჰოლი სიგარეტი,ნარკოტიკი.). ამისათვის თითოეულ მასწავლებელმა თავის კლასში დავგეგმეთ ეროვნულ სასწავლო  გეგმაზე დაყრდნობით გაკვეთილი .აღნიშნული მეთოდისა და რესურსის გამოყენებით
მეორე კლასში: „ თამაშით სწავლების მეთოდი“
მესამე კლასში:კოგნიტური სქემის მეთოდი-ვ.გ.მ.ვ.
მეექვსე კლასში-კოგნიტური სქემის მეთოდი ვ.გ.მ.ვ.





3.განვიხილეთ ჩატარებული გაკვეთილი .გადავხედეთ პირველი შეხვედრის დროს დასმულ მიზანს და შევჯერდით იმ აზრზე რომ  ჩვენს მიერ შერჩეულმა რესურსმა და მისი ეფექტური სტრატეგიებით გამოყენებამ,  საგაკვეთილო პროცესში შედეგზე გაგვიყვანა
კოლეგებისდასწრებამნიშვნელოვანი  იყო
სწორი დაბალანსებული კვება მოზარდებს დაეხმარება ჯანმრთელობის შენარჩუნებაში, წონის დაბალანსებაში,იმუნიტეტის გაძლიერებაში  და მომავალში  შეამცირებს სხვადასხვა დაავადების განვითარების რისკს.ბავშვები რომლებიც მისდევენ ჯანსაღ ცხოვრებას უფრო ძლიერი და შრომისუნარიანი არიან ცხოვრებაში.

უკუკავშირის მიცემის დროს გავითვალისწინეთ ურთიერთ დასწრების მნიშვნელობა პროფესიული განვითარების თვალსაზრისით.










Комментариев нет:

Отправить комментарий