სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
ინგა ლაზარაშვილი
რაიონი
ახალციხე
სკოლა
#2 საჯარო სკოლა
ქალაქი
ვალე
თემის მონახაზი
თემის დასახელება
მოძრავი თამაშები საბაზო საფეხურზე.
თემის შინაარსი
მოსწავლეებმა პროექტის ფარგლებში სხვადასხვა რესურსების საშუალებით შეძლონ სხვადასხვა მოძრაობების შესრულება და წარმოდგენა .
საგანი
სპორტი.
დონე/კლასი
VII-IX კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
2 კვირა
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
VII-IX.2. მოსწავლეს აქვს უნარი დააკავშიროს ფიზიკური აქტივობა საკუთარ ფიზიოლოგიურ და ფსიქოლოგიურ განვითარებასთან.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
-
აცნობიერებს ფიზიკური აქტივობისა და ჯანსაღი ცხოვრების წესის კავშირს სხეულისა (საყრდენ-მამოძრავებელი სისტემის) და შინაგანი ორგანოების (გულსისხლძარღვთა, სასუნთქი გზების, საკვების მომნელებელი, გამომყოფი სისტემა) ნორმალურად ფუნქციონირებასთან;
სპ.VII-IX.4. მოსწავლეს შეუძლია სპორტული აქტივობისას წარმოაჩინოს ყველა ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი უნარ-ჩვევა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
-
აქტიური ვარჯიშობით აუმჯობესებს ადრე ათვისებულ ძირითად მოტორულ უნარ-ჩვევებს;
-
მონაწილეობს გუნდურ თამაშებში, როგორც გუნდის სრულუფლებიანი წევრი;
-
დაუფლებულია სპორტის ძირითად სახეობებსა და სპორტულ თამაშებს;
-
შეჯიბრისა და ვარჯიშების წინ ასრულებს მოსამზადებელ ვარჯიშებს;
-
გონებრივი შრომით განვითარებული დაღლილობის შემთხვევაში, აღდგენის მიზნით უპირატესობას ანიჭებს აქტიურ დასვენებას (მოძრავი თამაშები, სახალისო სპორტული თამაშები და ა.შ).
მიმართულება: აქტიური მონაწილეობა სპორტში
სპ.VII-IX.5. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს სპორტულ აქტივობებში, რომლებიც აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
-
მონაწილეობს პროგრამით გათვალისწინებულ სპორტის სახეობებში;
-
მონაწილეობას იღებს სხვადასხვა სახის სპორტულ შეჯიბრებებში;
-
რეგულარულად ასრულებს ფიზიკურ ვარჯიშებს ინდივიდუალური მიზნებიდან გამომდინარე;
სპ.VII-IX.6. სპორტულ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს ისეთი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა: მიზნის დასახვა, გადაწყვეტილების მიღება, მიზანდასახული მოქმედება, პრობლემის გადაჭრა, ადამიანებთან ურთიერთობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
-
გუნდური თამაშებისას იცავს დისციპლინას, არეგულირებს საკუთარ ქცევებს და ემოციებს, არ ჰყვება პროვოკაციას;
-
ისახავს მიზანს და ცდილობს ამ მიზნის განხორციელებას;
ასვით თქვენი სტანდარტები ამ გრაფაში. კონკრეტული თემისთვის სტანდარტების ნუსხის შემუშავების და რედაქტირების შემდეგ, სტანდარტების საბოლოო სია პრიორიტეტების მიხედვით უნდა იყოს დაწყობილი. ყველა სტანდარტი მოდულზე მუშაობის პროცესში უნდა იყოს მიღწეული.
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
სპორტული აქტივობების მიზანია მოსწავლეებში სასიცოცხლო უნარ-ჩვევების განვითარება. გადაწყვეტილების სწრაფი და ზუსტი მიღება. გუნდური თანამშრომლობა. პრობლემის გადაჭრის გზების ნახვა როგორც ფიზიკური ასევე სულიერი. კუნთის აგებულებისა და მისი მუშაობის პრინციპების შესწავლა.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
-
რა მნიშვნელობა აქვს კუნთებს სხეულისათვის.
(ფართო მნიშვნელობის მქონე კითხვა, რომელიც აკავშირებს რამდენიმე მოდულს თუ საგნობრივ არეალს.)
თემატური კითხვები
-
რა როლს ასრულებენ ადამიანის კუნთები მუშაობის მოძრაობის დროს.
(სახელმძღვანელო კითხვები თქვენი თემისთვის.)
შინაარსობრივი კითხვები
-
რომელი კუნთების მუშაობა ზრდის ხერხემლის მოქნილობას.
(შინაარსობრივი ან განმარტებითი კითხვები.)
დიფერენცირებული სწავლება
სპეციალური საჭიროებები
თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე მივცემ შესაბამის დავალებას: მაგ. ჯგუფური მუშაობის დროს კალენდარული დავალების სახით აღნიშნოს ჯგუფის მუშაობა.
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
არა მყავს.
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
მოსწავლე რომელიც რთულ დავალებებს ართმევს თავს მას უფრო მეტად დავტვირთავ.კლასში გავაცნობ ყველას სხვადასხვა სირთულის დავალებებს და მივცემ საშუალებას თვითონ აირჩიონ დავალების თემა , რომელსაც შეძლებს რომ თავი გაართვას, გააკეთოს პრეზებტაცია და სლაიდ-შოუ პოვერპოინტში.
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
ინგა ლაზარაშვილი
| |
რაიონი
|
ახალციხე
| |
სკოლა
|
#2 საჯარო სკოლა
| |
ქალაქი
|
ვალე
| |
თემის მონახაზი
| ||
თემის დასახელება
| ||
მოძრავი თამაშები საბაზო საფეხურზე.
| ||
თემის შინაარსი
| ||
მოსწავლეებმა პროექტის ფარგლებში სხვადასხვა რესურსების საშუალებით შეძლონ სხვადასხვა მოძრაობების შესრულება და წარმოდგენა .
| ||
საგანი
| ||
სპორტი.
| ||
დონე/კლასი
| ||
VII-IX კლასი
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
2 კვირა
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
| ||
VII-IX.2. მოსწავლეს აქვს უნარი დააკავშიროს ფიზიკური აქტივობა საკუთარ ფიზიოლოგიურ და ფსიქოლოგიურ განვითარებასთან.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
სპ.VII-IX.4. მოსწავლეს შეუძლია სპორტული აქტივობისას წარმოაჩინოს ყველა ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი უნარ-ჩვევა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მიმართულება: აქტიური მონაწილეობა სპორტში
სპ.VII-IX.5. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს სპორტულ აქტივობებში, რომლებიც აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
სპ.VII-IX.6. სპორტულ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს ისეთი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა: მიზნის დასახვა, გადაწყვეტილების მიღება, მიზანდასახული მოქმედება, პრობლემის გადაჭრა, ადამიანებთან ურთიერთობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ასვით თქვენი სტანდარტები ამ გრაფაში. კონკრეტული თემისთვის სტანდარტების ნუსხის შემუშავების და რედაქტირების შემდეგ, სტანდარტების საბოლოო სია პრიორიტეტების მიხედვით უნდა იყოს დაწყობილი. ყველა სტანდარტი მოდულზე მუშაობის პროცესში უნდა იყოს მიღწეული.
| ||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| ||
სპორტული აქტივობების მიზანია მოსწავლეებში სასიცოცხლო უნარ-ჩვევების განვითარება. გადაწყვეტილების სწრაფი და ზუსტი მიღება. გუნდური თანამშრომლობა. პრობლემის გადაჭრის გზების ნახვა როგორც ფიზიკური ასევე სულიერი. კუნთის აგებულებისა და მისი მუშაობის პრინციპების შესწავლა.
| ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| ||
ზოგადი კითხვა
|
(ფართო მნიშვნელობის მქონე კითხვა, რომელიც აკავშირებს რამდენიმე მოდულს თუ საგნობრივ არეალს.)
| |
თემატური კითხვები
|
(სახელმძღვანელო კითხვები თქვენი თემისთვის.)
| |
შინაარსობრივი კითხვები
|
(შინაარსობრივი ან განმარტებითი კითხვები.)
|
დიფერენცირებული სწავლება
| ||
სპეციალური საჭიროებები
|
თავისი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე მივცემ შესაბამის დავალებას: მაგ. ჯგუფური მუშაობის დროს კალენდარული დავალების სახით აღნიშნოს ჯგუფის მუშაობა.
| |
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
არა მყავს.
| |
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მოსწავლე რომელიც რთულ დავალებებს ართმევს თავს მას უფრო მეტად დავტვირთავ.კლასში გავაცნობ ყველას სხვადასხვა სირთულის დავალებებს და მივცემ საშუალებას თვითონ აირჩიონ დავალების თემა , რომელსაც შეძლებს რომ თავი გაართვას, გააკეთოს პრეზებტაცია და სლაიდ-შოუ პოვერპოინტში.
| |
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ფოტოკამერა
კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
სხვა
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
სხვა
ბეჭდვითი მასალები
ანატომიის საბავშვო ენციკლოპედია. 8-ე კლასის ბიოლოგის სახელმძღვანელო.ავტორი ნ. ზაალიშვილი. იოსებაშვილი.
ინვენტარი/მასალები
ბურთი, ბანბიქტონი, ბუშტი, დიდი სახტომი ბურთები, წინაღობები,კეგლები, ბაგირი, ლახტი, საყვირი,პროექტორი, წამზომი, სასტვენი, მარკერი, ფლირჩატი, ქაღალდი, კომპიუტერი,თაბახის ფურცელი.
ინტერნეტრესურსები
https://www.youtube.com/watch?v=VmNNgxpIacE ფეხის კუნთის ვარჯიშები yotubi.
https://www.youtube.com/watch?v=oVkOnqDSZDU ტრიცეების ვარჯიში სახლის პირობებში.
yotubi.
მოძრავი თამაშების
ნომინაციები და შეფასების კრიტერიუმები
პედაგოგი ინგა ლაზარაშვილი
ნომინაციები
შეფასების კრიტერიუმები
1.წინაღობების გადალახვა
ფასდება სისწრაფე ----8 ქულით
წინაღობების
წაქცევა ჯარიმით -1 ქულით
2.ბურთის ტარება ფეხით წინაღობების გარშემო ზიგზაგურად
ფასდება სისწრაფე----8 ქულით
წინაღობების
წაქცევა ჯარიმით-1 ქულით
3.ტომრებით ხტუნვა.
ფასდება სისწრაფე ---5 ქულით
4.ბამბიქტონით ბუშტის ტარება
ფასდება სისწრაფე ---5 ქულით
5.ბურთებით ხტუნვა
ფასდება სისწრაფე ---5 ქულით
6.ბურთის ტარება წინაღობების გარშემო ზიგზაგურად და კალათში ბურთის ჩაგდება.
ფასდება სისწრაფე---8 ქულით
კალათში ბურთების რაოდენობა
წინაღობები წაქცევა ჯარიმით -1 ქულით
7.ლახტით ხტუნვა
ფასდება სისწრაფე
8.ბაგირის გადათრევა
ფასდება ძალა ------5 ქულით
9.გუნდის კაპიტნების მიერ კეგლების წაქცევა
ფასდება წაქცეული კეგლების ნრაოდენობის მიხედვით
მოსწავლეთა თვითშეფასების
რუბრიკა
ყოველთვის
ზოგჯერ
არასდროს
ჩემს აზრს ღიად
გამოვხატავ.
პასუხისმგებლობით ვასრულებ დაკისრებულ მოვალეობებს.
ვიცავ ჯგუფში მუშაოების წესებს.
დადებითი პასუხის შემთხვევაში აღნიშნეთ,,+“,
ხოლო უაროფითი
პასუხისას ,,-
პროექტის შეფასების რუბრიკა მოსწავლეებისათვის:
საყვარელო მოსწავლეებო
იმისთვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ, მინდა გავარკვიო, როგორ შეაფასებდით მას.
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რაიმე ამ პროექტზე მუშაობამ?
ა) ბევრი რამ მასწავლა;
ბ) მასწავლა;
გ) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
დ) ახალი არაფერი მისწავლია.
2. შეიცვალა თუ არა ამ პროექტზე მუშაობისას ჯგუფის წევრთა ურთიერთობა?
ა) ბევრად უკეთესი გახდა;
ბ) უკეთესი გახდა;
ბ) ისეთივე დარჩა, როგორიც იყო;
დ) გაუარესდა;
3. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
ა) სავსებით ნათელი იყო;
ბ) ძირითადად ნათელი იყო;
გ) არც ისე ნათელი იყო;
დ) სრულიად გაურკვეველი იყო.
4. "მასწავლებელმა მიჩვენა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
5. "როდესაც მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემს
გვერდით იყო".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
6. "შედეგებით კმაყოფილი "ვარ".
ა) სავსებით ვეთანხმები; 9
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
7. ყველაზე მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება:----------------------------------------------------------------------------
კრიტიკა: ------------------------------------------------------------------------
დიდი მადლობა დახმარებისთვის.
კითხვარის ანალიზის შედეგები მასწავლებელმა მომდევნო პროექტზე მუშაობისას უნდა გაითვალისწინოს.
სწავლებისას მე:
არასდროს
ხანდახან
ყოველთვის
ვუხსნი მოსწავლეებს, თუ რას დავაკვირდები მათ საქმიანობაში იმის გასარკვევად, რამდენად გაიგეს და ისწავლეს
უკუკავშირის ფორმულირებისთვის ვიყენებ გაკვეთილის მიზნებსა და მოსწავლეთა სიტყვიერი შეფასების კრიტერიუმებს
ვქმნი სასწავლო მიზნებს სასწავლო გეგმის შესაბამისად
სასწავლო მიზნების შექმნისას, ვფიქრობ მოსწავლის კონკრეტულ ქცევაზე მოცემულ სასწავლო პირობებში.
განმსაზღვრელი შეფასებისათვის ვითვალისწინებ გამჭვირვალე, სამართლიანი, ვალიდური და სანდო შეფასების პრინციპებს
განმსაზღვრელი შეფასებებით მიღებულ შედეგებს ვაანალიზებ და გამოტანილ დასკვნებს ვიყენებ შემდგომი დაგეგმვის პროცესში
უკუკავშირის მიწოდებისას ვცდილობ არ გამოვიყენო ნიშნები და „დიახ/არა" ფორმულირებები
ჩემს მიერ მიწოდებული უკუკავშირი შეიცავს მოსწავლის მიღწევების აღიარებას და ასევე რჩევას შედეგების გასაუმჯობესებლად
ვაცდი მოსწავლეებს კითხვებზე პასუხის მოფიქრებას (ვაკეთებ რამდენიმეწამიან პაუზას)
უფრო ხშირად ვსვამ ღია კითხვებს (მაგ.: „როგორ გგონით...?“), ვიდრე დახურულს (მაგ.: ეთანხმებით ამ მოსაზრებას?“)
ვიყენებ მოსწავლეთა გამოკითხვით შეგროვებულ ინფორმაციას შემდგომი სასწავლო პროცესის დასაგეგმად.
მოსწავლეთა ცოდნასა და უნარ-ჩვევებში ხარვეზების აღმოჩენისას იმავე გაკვეთილზე ვახდენ რეაგირებას მათი აღმოფხვრის მიზნით.
წავახალისებ თანატოლთა ურთიერთშეფასებას, რომელიც ეფუძნება სასწავლო მიზნებსა და წარმატების კრიტერიუმებს, უზრუნველვყოფ კლასში ამის განხორციელებას მეგობრულ და პოზიტიურ ატმოსფეროში.
წავახალისებ მოსწავლეთა თვითშეფასებას და ვთავაზობ მათ ამ უნარ–ჩვევის განვითარებისთვის საჭირო მოდელებსა და შესაძლებლობებს.
გაკვეთილებს ვგეგმავ გენდერის საკითხების, მოსწავლეთა სპეციალური საჭიროებებისა და მათი სოციალურ-ეკონომიკური მდგომარეობის გათვალისწინებით.
გაკვეთილზე ვერიდები რაიმე სახის გენდერული თუ სხვა ნიშნით მიკერძოებას. მაქსიმალურად ვცდილობ, განვავითარო ყველა მოსწავლის შესაძლებლობები და თითოეულ მათგანს ხელი შევუწყო სწავლაში.
სკანერი
| ||
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
| ||
ბეჭდვითი მასალები
|
ანატომიის საბავშვო ენციკლოპედია. 8-ე კლასის ბიოლოგის სახელმძღვანელო.ავტორი ნ. ზაალიშვილი. იოსებაშვილი.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინვენტარი/მასალები
|
ბურთი, ბანბიქტონი, ბუშტი, დიდი სახტომი ბურთები, წინაღობები,კეგლები, ბაგირი, ლახტი, საყვირი,პროექტორი, წამზომი, სასტვენი, მარკერი, ფლირჩატი, ქაღალდი, კომპიუტერი,თაბახის ფურცელი.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინტერნეტრესურსები
|
https://www.youtube.com/watch?v=VmNNgxpIacE ფეხის კუნთის ვარჯიშები yotubi.
https://www.youtube.com/watch?v=oVkOnqDSZDU ტრიცეების ვარჯიში სახლის პირობებში.
yotubi.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოძრავი თამაშების ნომინაციები და შეფასების კრიტერიუმები
პედაგოგი ინგა ლაზარაშვილი
მოსწავლეთა თვითშეფასების
რუბრიკა
დადებითი პასუხის შემთხვევაში აღნიშნეთ,,+“,
ხოლო უაროფითი პასუხისას ,,- პროექტის შეფასების რუბრიკა მოსწავლეებისათვის:
საყვარელო მოსწავლეებო
იმისთვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ, მინდა გავარკვიო, როგორ შეაფასებდით მას.
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რაიმე ამ პროექტზე მუშაობამ?
ა) ბევრი რამ მასწავლა;
ბ) მასწავლა;
გ) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
დ) ახალი არაფერი მისწავლია.
2. შეიცვალა თუ არა ამ პროექტზე მუშაობისას ჯგუფის წევრთა ურთიერთობა?
ა) ბევრად უკეთესი გახდა;
ბ) უკეთესი გახდა;
ბ) ისეთივე დარჩა, როგორიც იყო;
დ) გაუარესდა;
3. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
ა) სავსებით ნათელი იყო;
ბ) ძირითადად ნათელი იყო;
გ) არც ისე ნათელი იყო;
დ) სრულიად გაურკვეველი იყო.
4. "მასწავლებელმა მიჩვენა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
5. "როდესაც მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემს
გვერდით იყო".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
6. "შედეგებით კმაყოფილი "ვარ".
ა) სავსებით ვეთანხმები; 9
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
7. ყველაზე მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება:----------------------------------------------------------------------------
კრიტიკა: ------------------------------------------------------------------------
დიდი მადლობა დახმარებისთვის.
კითხვარის ანალიზის შედეგები მასწავლებელმა მომდევნო პროექტზე მუშაობისას უნდა გაითვალისწინოს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий